Estratègies docents pel desenvolupament de competències lingüístiques crítiques a la titulació de mestre especialitat llengua estrangera mitjançant assignatures en anglès
La finalitat del projecte és desenvolupar estratègies docents per tal d’ajudar als futurs mestres a esdevenir lectors i escriptors crítics en anglès. S’adopta un enfocament AICLE/CLIL (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) per tal de treballar de manera transversal la literacitat crítica tant en assignatures que tradicionalment s’han impartit en anglès (Llengua Anglesa i Didàctica de la Llengua Anglesa I) com en assignatures que habitualment es realitzaven en català i que ara s’imparteixen en anglès per adaptar-se a l’Espai Europeu d’Educació Superior (Didàctica de les matemàtiques, Didàctica de les Ciències i Organització del Centre Escolar).
Projecte
- Data inici:
- 15 de setembre de 2007
- Data fi:
- 15 de setembre de 2009
- Entitat finançadora:
- AGUR: 2007MQD00138
- Finançament total del projecte:
- 314.950 €
- Finançament per al GREIP:
- 8.100 €
- Investigador principal:
- Dra. Mariona Espinet Blanch
- Investigadors que hi participen:
- Dra. Eva Codó Olsina (GREIP), Dra. Mònica Feixas Condom, Dolors Masats Viladoms (GREIP), Dra. Núria Planas Raig, Dra. Sònia Oliver del Olmo, Lizzette Ramos Robles.
Publicacions vinculades al projecte:
Espinet, M., Codó, E., Feixas, M., Masats, D. i Couso, D. (2009) Llegir i escriure críticament en el context d’assignatures impartides en anglès: El cas de la Titulació de Mestre Especialitat Llengua Estrangera. IV Jornada de Campus d'Innovació Docent. Universitat Autònoma de Barcelona. Edició en CD-Room