PhD Thesis
- Contín, Silvia Andrea: La Formación Continua de los docentes alfabetizadores: la evolución de sus planteamientos didácticos de atención a la diversidad en el aula. Análisis de un colectivo docente de la Escuela Municipal 3 de Puerto Madryn, Patagonia Argentina, directed by Dr Artur Noguerol.
- Examination board: Gentil Puig Moreno, Institut Català de Recerques en Ciències Socials - U. de Perpinyà (president), Luci Nussbaum, Universitat Autònoma de Barcelona (secretary), José Ignacio Aguaded, Universidad de Huelva (spokesperson), Xavier Luna Batlle, Universitat Autònoma de Barcelona (spokesperson), Joan Pagés Blanch, Universitat Autònoma de Barcelona (spokesperson).
Master's degree thesis
- Llobet, Laura: Tasques de lectura en aules AICLE: expectatives docents i activitats dels aprenents. Universitat Autònoma de Barcelona, directed by Dr Luci Nussbaum (co-directed with Cristina Escobar).
Supervised paid research leaves
- Barrull García, Mercè (2006). L'anglès a les nostres aules: una llengua per comunicar-se? Proposta per millorar l'aprenentatge de l'expressió oral a les aules (report) and annexed documents, directed by Dr. Melinda Dooly.
- Barberillo Gesa, Mercè (2006). Estratègies per a l’aprenentatge de continguts botànics i ecològics mitjançant el francès. Adequació de recursos informàtics. Producció i utilització de les TIC (report) and annexed documents, directed by Dr Luci Nussbaum.