PhD Thesis
- Masats, Dolors: El discurs dels aprenents d’anglès com a llengua estrangera: Una aproximació interactivista al procés de construcció de tasques comunicatives, directed by Dr Luci Nussbaum.
- Examining Board: Artur Noguerol Rodrigo, Universitat Autònoma de Barcelona (president), Melinda Dooly Owenby, Universitat Autònoma de Barcelona (secretary), Gabriela Prego, Universidad de Santiago de Compostela (spokesperson), Paul Seedhouse, Newcastle University (spokesperson), Josep María Cots Caimons, Universitat de Lleida (spokesperson)
Master's degree thesis
- Goldsmith, Joshua (2007-2008). Pacing and sequencing within the class hour: A case study of micro- and meso-level timing traits in the foreign language classroom, directed by Dr Melinda Dooly.
- Leite, Camila (2007-2008). El code-switching y language choice en el foro virtual: un estudio de caso, directed by Dr Melinda Dooly.
Supervised paid research leaves
- García Coca, Lluís (2008). LES TAC A PRIMÀRIA: El Tractament Integrat dels Continguts de Llengua i Ciències Socials a través del Moodle, directed by Dr. Dolors Masats.
- Heras Fortuny, Assumpta (2008). La reflexió metalingüítica en l'aprenentatge de l'expressió escrita al nivell bàsic a una EOI, directed by Dr. Dolors Masats.
- González Giménez, Àngela (2008). Organització de centre i treball autònom de l'alumnat. Escriure i llegir amb mètodes de treball. Una metodologia de l'autonomia, directed by Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
- Sanagustín Escario, Alberto (2008). Desenvolupament de les competències bàsiques amb la utilització del còmic mitjançant les TAC, directed by Dr. Artur Nogerol Rodrigo.