2019

PhD thesis

  • Ploettner, Joan: Professional development for English-Medium Instruction and the Interactional Accomplishment of EMI Expertise, supervised by Dr. Emilee Moore & Dr. Mandy Deal
    • Examining Board: Immaculada Fortanet Gómez, Universitat Jaume I (president); Luci Nussbaum, Universitat Autònoma de Barcelona (secretary); Josep Maria Cots Caimons, Universitat de Lleida (spokesperson)

_______________________

MA dissertations

  • Zhang, Kena: Un estudio de caso sobre trabajar individualmente o trabajar en grupo en la producción oral en clase del chino como lengua extranjera, supervised by Dr. Melinda Dooly. Official Master's Degree in Teaching Chinese to Spanish Speakers
  • Li, Peichen: Análisis del discurso del profesor en el aula de Chino como lengua extranjera: Estudio de caso sobre las estrategias comunicativas en los niveles básicos, supervised by Dr. Melinda Dooly. Official Master's Degree in Teaching Chinese to Spanish Speakers
  • Ng, Tung: La Enseñanza de Chino para Hispanohablantes desde la perspectiva plurilingüe e intercultural – un estudio de caso en la UAB, supervised by Claudia Vallejo . Official Master's Degree in Teaching Chinese to Spanish Speakers
  • Chen, Jiadi: Recursos que usan los estudiantes plurilingües en el proceso de aprendizaje del chino. Un estudio del caso de la Escuela Oficial de Idiomas de Barcelona-Drassanes, supervised by Claudia Vallejo. Official Master's Degree in Teaching Chinese to Spanish Speakers

_______________________

Campus d'excel·lència internacional U A B