Tesis doctorales
- Contín, Silvia Andrea: La Formación Continua de los docentes alfabetizadores: la evolución de sus planteamientos didácticos de atención a la diversidad en el aula. Análisis de un colectivo docente de la Escuela Municipal 3 de Puerto Madryn, Patagonia Argentina, bajo la dirección del Dr. Artur Noguerol.
- Tribunal: Gentil Puig Moreno, Institut Català de Recerques en Ciències Socials - U. de Perpinyà (presidente), Luci Nussbaum, Universitat Autònoma de Barcelona (secretaria), José Ignacio Aguaded, Universidad de Huelva (vocal), Xavier Luna Batlle, Universitat Autònoma de Barcelona (vocal), Joan Pagés Blanch, Universitat Autònoma de Barcelona (vocal).
Trabajos de investigación dirigidos
- Llobet, Laura: Tasques de lectura en aules AICLE: expectatives docents i activitats dels aprenents. Universitat Autònoma de Barcelona, bajo la dirección de la Dra. Luci Nussbaum (co-dirección con Cristina Escobar).
Licencias de estudio retribuidas
- Barrull García, Mercè (2006). L'anglès a les nostres aules: una llengua per comunicar-se? Proposta per millorar l'aprenentatge de l'expressió oral a les aules (informe) y documentos anexos, bajo la dirección de la Dra. Melinda Dooly.
- Barberillo Gesa, Mercè (2006). Estratègies per a l’aprenentatge de continguts botànics i ecològics mitjançant el francès. Adequació de recursos informàtics. Producció i utilització de les TIC (informe) y documentos anexos, bajo la dirección de la Dra. Luci Nussbaum.