Trabajos de fin de máster dirigidos

Máster en Formación de Profesorado de Educación Secundaria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas (Especialidad de francés)

• Delgado Serra, Ainoa (17/02/2021). La Bande Dessinée pour l’apprentissage des langues. Dirección: Dolors Masats.

Máster en Estudios del Discurso: Comunicación, Sociedad y Aprendizaje

• Xin, Lei (09/07/2021). Social Media Sites as Resources for Learning Spanish. Dirección: Dolors Masats.

Trabajos de final de grado dirigidos, Grado de Educación Primaria

• Castro Soriano, Maria (2020-2021). Creating a picturebook to illustrate linguistic diversity: the narrative of a creative and training  process. Dirección: Dolors Masats. Calificación: Matrícula de Honor.
  • Poster: 6-9 julio de 2021. Creating a picturebook to open learners to linguistic diversity: the narrative of a creative and training process. 9ème Congrès International de l’Association EDILIC. Approches plurielles, compétences plurilingues, appropriations langagières: l’apprenant.e au centre des réalités éducatives. Université Aristote de Thessalonique (Grècia). Maria Castro, David Torras y Dolors Masats.
  • Ferrer Rodríguez, Laura (2020-2021). Students’ reactions towards language diversity in the classroom: An analysis of a pedagogical intervention. Dirección: Dolors Masats.
  • Fornós Fernández, Alba (2020-2021). Analysing gamification tools to learn English as a foreign Language in primary education. Dirección: Dolors Masats.
  • Vallellano Vallés, Teresa (2020-2021). Designing a classroom library to promote plurilingualism: a selection of picture books. Dirección: Dolors Masats.