Projectes d'Innovació finalitzats
Projectes d'Innovació Europeus:
- Multilit Moocs. Making Literacy Meaningful. Erasmus+ Key Action 2. - Cooperació per a la innovació i l'intercanvi de bones pràctiques - 2016-2019 (2016-1-DE03-KA201-023008)
- 'Disseny i implementació d'un procés col·laboratiu de co-construcció dels coneixements entre docents-estudiants per a un veritable impacte en la millora dels aprenentatges en anglès'. Convocatòria de Projectes de Suport a la Innovació Docent i de Millora de la Qualitat Docent 2018, Modalitat A. Oficina de Qualitat Docent, Universitat Autònoma de Barcelona.
- LearnBase. Learner-Based Training: An Innovative Approach to Foreign Language Teaching. Erasmus+ Key Action 2 - Cooperació per a la innovació i l'intercanvi de bones pràctiques - (KA2014-2015-010) (2015-2017).
- KOINOS. Portfolio europeu sobre les pràctiques de literacitat plurilingües. Erasmus+ Key Action 2 - Cooperació per a la innovació i l'intercanvi de bones pràctiques (2015-1-ES01-KA203-016127) (2015-2017).
- La Veu del Professorat Europeu (VOICES). Comissió Europea, 526613-LLP-1-2012-1-NL-COMENIUS-CNW; 2012-2015.
- Involucrar els pares en l'educació plurilingüe i intercultural (PARENTS) (FREPA-Carap). ECML - Consell d'Europa; 2012-2015.
- Aprendre llengües, cultures i cuina en cuines digitals interactives (LANCOOK). Comissió Europea - 519076-LLP-1-2011-1-UK-KAZ-KAZMP; 2011-2014.
- Integrant xarxes de telecol·laboració en l'ensenyament de llengües estrangeres en l'Educació Superior (INTENT). Comissió Europea - 517622-LLP-1-2011-1-ES-ERASMUS-ESMO; 2011-2014.
- Diccionari Enciclopèdia d'Educació a la Democràcia (CiCe-DEED). Comissió Europea, Lifelong Learning Programme; 2012-2013.
- Els enfocaments plurals de les llengües i de les cultures (CARAP). ECML - Consell d'Europa; 2008-2011.
- Llengües minoritàries, llengües col·laterals i educació bi/plurilingüe. Institut National de Recherche Pédagogique, Lyon France i altres entitats: Ecole et plurilinguisme team, Institut régional de recherche éducative du val d'Aoste (IRRE-VDA); 2008-2011.
- Emisió de vídeo en línia i multilingüisme (DIVIS). Comissió Europea - 141759-LLP-1-2008-1-DE-COMENIUS-CMP; 2008-2010.
- Currículum Comú per a la Formació del Professorat (JoMiTE). Comissió Europea - 133928-LLP-1-2007-1-NL-ERASMUS-ECDSP; 2007-2010.
- Seguiment a les polítiques educatives dirigides a combatre les desigualtats socials a Europa (EPASI). Comissió Europea, SOCRATES Observation and Analysis Project - 2006-2816/001-001-SO2-61-OBGE; 2007-2009.
- Pràctiques Compartides per a la Formació del Professorat (SPriTE). Comissió Europea - 133785-LLP-1-2007-1-NL-COMENIUS- CMP; 2007-2009.
- Vídeo en línia en àmbits digitals per a l'educació del professorat (OVIDE). Unió Europea, SOCRATES Minerva Project - 223249-CP-1-2005-NL-Minerva-M; 2005-2008.
- Moderating Intercultural Collaboration and Language Learning (MICaLL). Comissió Europea - 118762-CP-1-2004-1-NL-Comenius-C2.1; 2004-2007.
- Janua Linguarum: Das Tor zu Sprachen - La porte des langues - La porta de les llengües (JALING). Comissió Europea - 95040-CP-1-2001-1-DE-COMENIUS-C21; 2001-2004.
- L'introduction de l'éveil aux langues dans le curriculum (EVLANG-JALING). Comissió Europea - Taller nº 1.2.1./2000 del CELV de Graz; 2000-2003.
- L'éveil aux langues dans l'école Primaire. (EVLANG). Comissió Europea - Projet Socrates/Lingua 42137-CP-1-97-FR-Lingua- LD; 1997-2000.
Projectes de Cooperació (Fundació Autònoma Solidaria):
- Llengües aborígens i ensenyament plurilingüe: diagnòstic de situació i formació de docents indígenes al Chaco (Argentina). Fons de Solidaritat de la UAB - FSXXVIII-4; juny-desembre 2011.
-
Educació Intercultural Bilingüe (EIB) a l’Impenetable (Chaco, Argentina): detecció, intercanvi i difusió d'experiències educatives i formatives. Fundació Autònoma Solidària (FAS) - 2014-2015.
MQD:
- Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels Graus d'Educació Infantil i Primària. AGAUR: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca - 2010MQD00132; 2011-2013.
- Estratègies docents per al desenvolupament de competències lingüístiques crítiques a la titulació de mestre especialitat llengua estrangera mitjançant assignatures en anglès. AGAUR: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca - 2007MQD00138; 2007-2009.
- Millora de les competències lingüístiques dels alumns de la titulació de magisteri: llengües estrangeres mitjançant la impartició d'assignatures troncals en anglès. AGAUR: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca - 2005/MQD/00130; 2005-2007.
- Professionalització Integral dels Mestres de Llengua Estrangera (PIMLE). DES-UAB PID2004-06 - 210.027; 2004-2005.
Projectes Fundació Jaume Bofill:
- Experiències de socialització de nois i noies de famílies equatorianes. Fundació Jaume Bofill; 2007-2008.
- Educació i Treball en Xarxa (TRAMA). Fundació Jaume Bofill; 2006-2008.
Altres projectes: