Tesis doctorals dirigides
- Knight, Janine: Learner agency in online Task-Based language learning for spoken interaction, sota la direcció de la Dra. Elena Barberà (Universitat Oberta de Catalunya) i Dra. Melinda Dooly
- Tribunal: Marta González- Lloret, University of Hawaii (presidenta); Margarita Vinagre, Universidad Autónoma de Madrid (secretaria); Ana Gimeno, Universidad Politécnica de Valencia (vocal)
Treballs de fi de màster dirigits
- Pratginestós, Cèlia: Pràctiques plurilingües en la confluència de contingut i llengua en el marc de l’Educació Superior: estudi d’un cas a l’aula de Dret Digital en anglès, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster Oficial - Estudis del Discurs: Comunicació, Societat i Aprenentatge
_______________________
- Garmendia, Nora: Males and females in group discussions. Does gender have an impact on participation in EFL classroom? amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- Graham, Adam: The use of L1 in student-student interactions in a collaborative learning context, amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- López Gutiérrez, Mirtza Helena: The importance of strategies for giving instructions: A case study, amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- Moskwa-Kreft, Klaudia: Classroom Collaboration and Interaction by means of Quizlet Live, amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- Pascual Muñoz, Gisela: Impact of peer-assessment in students' involvement in writing, amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- Olivella Rodríguez, Maria: Let's pull together. Collaborative writing as a means to improve writing accuracy, amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
- Velasco Martínez, Pau: Kahoot! as an ELT tool to foster engagement towards self-learning within a high complexity secondary school, amb direcció de la Melinda Dooly. Màster Oficial de Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
_______________________
- Ramon Casa Luque: Dos en un: aprenem a escriure i a parlar mentre reflexionem sobre els perfils lingüístics: Anàlisi d’una intervenció en una aula d’adults de català com a L2, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster Oficial d’Ensenyament del Català com a primera i segona llengua.