Tesis doctorals dirigides
- Ploettner, Joan: Professional development for English-Medium Instruction and the Interactional Accomplishment of EMI Expertise, sota la direcció de la Dra. Emilee Moore i la Dra. Mandy Deal
- Tribunal: Immaculada Fortanet Gómez, Universitat Jaume I (presidenta); Luci Nussbaum, Universitat Autònoma de Barcelona (secretaria); Josep Maria Cots Caimons, Universitat de Lleida (vocal)
_______________________
Treballs de fi de màster dirigits
- Zhang, Kena: Un estudio de caso sobre trabajar individualmente o trabajar en grupo en la producción oral en clase del chino como lengua extranjera, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Li, Peichen: Análisis del discurso del profesor en el aula de Chino como lengua extranjera: Estudio de caso sobre las estrategias comunicativas en los niveles básicos, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Ng, Tung: La Enseñanza de Chino para Hispanohablantes desde la perspectiva plurilingüe e intercultural – un estudio de caso en la UAB, amb direcció de Claudia Vallejo. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Chen, Jiadi: Recursos que usan los estudiantes plurilingües en el proceso de aprendizaje del chino. Un estudio del caso de la Escuela Oficial de Idiomas de Barcelona-Drassanes, amb direcció de Claudia Vallejo. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
_______________________
- Aragón Bracero, Gerard: How can collaboration impact writings in the L2 in a high-complexity school? amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Bernal de Almeida, Alvaro: Errors and slip-ups of a trainee-teacher: The difficult task of self-observation and the development of a plan for improvement, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Chacon Flores, Noémi: Raising awareness of errors in EFL classes to improve written accuracy. An error correction study, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Currubí Armengol, Gemma: The role L1 has in student-student interaction in EFL classes, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Domínguez Llorente, Cristina: Fostering peer assessment through guided feedback, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Espinosa Kuhl, Rafael: How does the PPP technique foster reading fluency in a reading in pairs context? amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Pérez Rosselló, Ariadna: Peer and self assessment: The eyes of secondary school students, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Trabado Fernández, Gerard: Rubrics for learning. How rubrics contribute to the formative assessment, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes