LILA: Communicating the Unsayable: Learning at the Intersection of Language and the Arts

La xarxa LILA reunirà diversos participants per tenir en compte la relació entre el llenguatge i les arts creatives (arts visuals, drama i performance, dansa, música, poesia, cinema i molt més) per a l’aprenentatge. En contextos educatius formals, i sovint també en entorns informals, el llenguatge és el mitjà principal per expressar, reconèixer i avaluar l'aprenentatge. No obstant això, les arts són cada cop més utilitzades en serveis públics com la salut i el benestar, el suport als migrants i la infància, i en contextos en els quals investigadors i organitzacions culturals busquen comunicar-se amb públics més amplis. La xarxa LILA respon, doncs, a la necessitat d’entendre millor la relació entre el llenguatge i les arts per aprendre en aquests contextos informals. Té com a objectiu generar visions sobre la comunicació d'allò que és impossible de comunicar amb llengües: la narració del coneixement inconscient, coses sobre les quals la gent no sap parlar, no té llenguatge o se li impedeix parlar.

Durada: 01/10/2019 - 31/03/2021

Codi: AH / S010963 / 1 Arts and Humanities Research Council (Regne Unit)

Pressupost: 33.617 GBP (14.969 GBP per a la UAB)

IP: Lou Harvey (Universitat de Leeds)