METTA: Mediation in Teaching, Testing and Assessment

El projecte ECML Mediation in Teaching, Testing and Assessment (ME.T.T.A.) planteja elaborar una Guia docent per a professors de llengües estrangers (d’educació primària i secundària) que vulguin incloure la mediació lingüística a les seves aules. Contindrà una introducció sobre la teoria i la pràctica de l’ensenyament i l’avaluació de la mediació i sis capítols amb exemples anivellats (A1-C2) de tasques en diferents llengües. També es produirà un dipòsit digital, que inclourà tasques per a diversos entorns educatius.

Projecte

Programa ECML

Des de: 2020

Fins a: 2023