CODIDOE

CODIDOE: Competència digital docent als graus d’Educació d’Infantil i Primària

Objectius generals:

• Promoure la reflexió en torn a la CDD i la seva importància per la formació als graus d’Infantil i Primària.
  • Impulsar i promoure el desenvolupament de la Competència Digital Docent als graus d’Educació Infantil i Primària.

Objectius específics:

• Intercanviar experiències i coneixements sobre el desenvolupament de la CDD a la docència dels graus d’Infantil i Primària entre el professorat participant.
  • Recollir informació sobre com s’està tractant la CDD als graus d’ Infantil i Primària.
  • Elaborar una proposta de milloramitjançant recursos diverses (documents, recursos audiovisuals...) de la integració de la CDD en els graus d’Educació Infantil i Primària de la Facultat.
  • Difondre els resultats del projecte a una jornada d’ intercanvi i de formació amb la participació d’experts.

Detalls del projecte

Des de: 01.01.2020

Fins: 01.01.2021

Finançament: Facultat de Ciències de l’Educació, Universitat Autònoma de Barcelona: Convocatòria d’Ajudes a la Innovació 2019 (2ª convocatòria)