Tesis doctorals dirigides

Treballs de fi de màster dirigits

• Jinqi Liang: Recerca Basada en Disseny per a la millora de pràctica docent en l'ensenyament d'Espanyol com a llengua estrangera en línia, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Recerca en Educació.
  • Jinghong Peng: Estudi sobre la situació de l'ús de les TIC com a eina en l'ensenyament / aprenentatge d'ELE a la Xina entre els estudiants i docents universitaris de la facultat d'ELA / 对信息和通信技术工具在中国高校西班牙语教学中使用现状的研究, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Recerca en Educació.
  • Wu, Bowen (27/11/2020). A review of research on the role of the teacher in online language learning from a Chinese perspective (2020-2020), amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster Oficial en Recerca en Educació.
  • Zhang, Mengyun (08/09/2020). Evaluación comparativa multidimensional de tres manuales de ELE enfocada en la enseñanza de alumnos sinohablantes de nivel básico, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster Oficial en Recerca en Educació.

Aprenentatge Servei en el Grau d’Educació Primària