2020

Tesis doctorals dirigides

  • Robbins, Jacqueline: Language learner engagement in asynchronous discussion forums: an exploratory studysota la direcció de la Dra. Dolors Masats i la Dra. Eulàlia Canals. 
    • Tribunal: Melinda Dooly, U. Autònoma de Barcelona (presidenta); Anna Comas-Quinn,  Open University, UK (secretaria);  Mar Gutiérrez-Colon Plana, Universitat Rovira i Virgili (vocal). 

  • González Acevedo, Nathaly: Making Visible Potentially Transformative Engagements: Preschoolers 'Peer Interacció en Autonomous and Collaborative Tasks Supported by iPads and Beebotssota la direcció de la Dra. Melinda Dooly. 
    • Tribunal: Randall Sadler, U. of Illinois Urbana Champaign (president); Anna Czura, Marie Curie Fellow, U. Autònoma de Barcelona (secretaria); Kristiina Kumpulainen, U. of Helsinki (vocal). 

Treballs de fi de màster dirigits

  • Jinqi Liang: Recerca Basada en Disseny per a la millora de pràctica docent en l'ensenyament d'Espanyol com a llengua estrangera en línia, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Recerca en Educació.
  • Jinghong Peng: Estudi sobre la situació de l'ús de les TIC com a eina en l'ensenyament / aprenentatge d'ELE a la Xina entre els estudiants i docents universitaris de la facultat d'ELA / 对信息和通信技术工具在中国高校西班牙语教学中使用现状的研究, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Recerca en Educació.

_______________________

_______________________

Campus d'excel·lència internacional U A B