Tesis doctorals dirigides
- Robbins, Jacqueline: Language learner engagement in asynchronous discussion forums: an exploratory study, sota la direcció de la Dra. Dolors Masats i la Dra. Eulàlia Canals.
-
Tribunal: Melinda Dooly, U. Autònoma de Barcelona (presidenta); Anna Comas-Quinn, Open University, UK (secretaria); Mar Gutiérrez-Colon Plana, Universitat Rovira i Virgili (vocal).
-
- González Acevedo, Nathaly: Making Visible Potentially Transformative Engagements: Preschoolers 'Peer Interacció en Autonomous and Collaborative Tasks Supported by iPads and Beebots, sota la direcció de la Dra. Melinda Dooly.
-
Tribunal: Randall Sadler, U. of Illinois Urbana Champaign (president); Anna Czura, Marie Curie Fellow, U. Autònoma de Barcelona (secretaria); Kristiina Kumpulainen, U. of Helsinki (vocal).
-
Treballs de fi de màster dirigits
- Jinqi Liang: Recerca Basada en Disseny per a la millora de pràctica docent en l'ensenyament d'Espanyol com a llengua estrangera en línia, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Recerca en Educació.
- Jinghong Peng: Estudi sobre la situació de l'ús de les TIC com a eina en l'ensenyament / aprenentatge d'ELE a la Xina entre els estudiants i docents universitaris de la facultat d'ELA / 对信息和通信技术工具在中国高校西班牙语教学中使用现状的研究, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Recerca en Educació.
- Wu, Bowen (27/11/2020). A review of research on the role of the teacher in online language learning from a Chinese perspective (2020-2020), amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster Oficial en Recerca en Educació.
- Zhang, Mengyun (08/09/2020). Evaluación comparativa multidimensional de tres manuales de ELE enfocada en la enseñanza de alumnos sinohablantes de nivel básico, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster Oficial en Recerca en Educació.
_______________________
- Altarriba Benítez, Rita: The treatment of linguistic mediation in the basic levels of English in the Escoles Oficials d’Idiomes. A didactic proposal for its development in the classroom, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Bermejo Cruz, Claudia: L1 use in group interaction in EFL classes, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Diez Alonso, Alejandra: Epistemics in students’ interactions in a collaborative context. A case study, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Miras Lima, Alba: Time for change: Technological and soft skills in the EFL class, amb direcció de la Dra Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Núñez Marsal, Clara: Roles and patterns of interaction in EFL group work, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Sànchez Leiva, Juli: Speaking assessment and technology: How can digital tools improve teachers resources in relation to speaking assessment and technology? amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Segura Agre, Judith: Age effects in second language acquisition. A literature review, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Soitan, Georgiana Catalina: Building meaning bridges: improving L2 learners’ reading comprehension through literature, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
- Wimmer, Stefanie Cornelia: The use of translation in L2 language learning in secondary school, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster Oficial en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Profesional i Ensenyament d'Idiomes
_______________________
- Chen, Jia: Estudios sobre el aprendizaje con tecnología entre los principiantes de la Facultad de Traducción e Interpretación de la Universidad Autónoma de Barcelona para aprender chino, amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Li, Siyuan: Incentivar la expresión escrita a través del uso de imágenes, amb direcció del Dr. Xavier Pascual. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Lin, Weina: Análisis comparativo de dos aplicaciones para ayudar a niños de 6 a 8 años en su proceso de alfabetización en chino como lengua extranjera, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Lu, Tianling: Comunicación no verbal en la enseñanza de chino en la educación infantil no formal, amb direcció de la professora Claudia Vallejo. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- 钟馨, Lucía: El tratamiento de los estereotipos culturales en la clase de chino como lengua extranjera: una propuesta didáctica para nivel básico, amb direcció del Dr. Xavier Pascual. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Peng, Xin: La relación entre la preferencia por la retroalimentación correctiva oral de los alumnos y la orientación cultural, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants.
- Qin, Xinyue: Actitudes y creencias de los profesores sobre las prácticas plurilingües en la enseñanza de chino como LE, amb direcció de la professora Claudia Vallejo. Máster oficial en Didáctica del Chino para Hispanohablantes.
- Yan, Ni: Análisis comparativo de dos aplicaciones para ayudar a niños de 6 a 8 años en su proceso de alfabetización en chino como lengua extranjera, amb direcció de la Dra. Dolors Masats. Màster oficial en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants
Aprenentatge Servei en el Grau d’Educació Primària
- Khyat, Amina (2019-2020). Tell us a story! A shared learning experience: Creating materials for Year 1 EFL learners at a secondary school. Direcció: Dolors Masats. Qualificació: Matrícula d’Honor.
- Pintó Calderer, Ivet (2019-2020). Music for our ears. A shared learning experience: Creating materials for Year 2 EFL learners at a secondary school. Direcció: Dolors Masats.