Tutorització TFM i TFG

El GREP contribueix al fet que hagi més investigació relacionada amb la Psicomotricitat i que aquesta sigui de qualitat.

Els seus membres dirigeixen tant Treballs Finals de Màster de l’especialitat d’Art, Cos i Moviment del Màster Universitari de Recerca en Educació cpm Treballs de Finals de Grau del Grau d’Educació Infantil de la UAB.

TREBALLS FINALS DE MÀSTER TUTORITZATS

2015-2016

- Aina Gabaldà Miralles: Les competències del psicomotricista. Anàlisi comparatiu en diferents moments formatius. Tutora: Lurdes Martínez. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.

- Gemma Mora Muntadas: Fonaments per al disseny de l'avaluació del Programa Ensenyament i Aprenentatge Feliç. Tutora: Lurdes Martínez. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.

2014-2015

- Amalia Giannoutsou: Searching for embodiment in Primary School: The case of Psychomotor Educació per a autonomy and social skills. Tutora: Lurdes Martínez. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.

- Ariadna Faustino Aldea: L'ús del cos en l'aprenentatge de l'escriptura. Estudi sobre la Tècnica Alexander aplicada en un context escolar. Tutora: Lurdes Martínez. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.

2013-2014

- Laura Moya Prados: La formació personal en l'àmbit de la corporeïtat en els estudis de Mestre / a d'Educació Infantil de Catalunya. Tutora: Lurdes Martínez. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.

- Francesc Porta Martínez: Jo també vull ser protagonista, com el meu germà. La importància de l'atenció psicomotriu individualitzada. Tutora: Montserrat Anton. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.

- Paco Cortés Ferrero: L'Educació Física des de l'Aprenentatge per Projectes: Un estudi sobre la percepció del professorat. Tutora: Maria Prat. Especialitat Art, Cos i Moviment-Màster Universitari de Recerca en Educació-UAB.