Skip to main content
Català
English
Español
Universitat Autònoma de Barcelona
GRESC@
Home
Group
Research
Publications
R+D+I projects
We have taken part in...
Links
2015
Ramos de Robles LS
,
García G. CM
,
Espinet Blanch M
.
Educación ambiental para el Cambio Climático: un nuevo Sentido de Lugar
. Educarnos. Revista Educativa. Guadalajara, Jalisco: Universidad de Guadalajara i Universitat Autònoma de Barcelona; 2015.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Llerena G
,
Espinet M
.
Personas Desempleadas como Educadoras Agroambientales en Agroecología Escolar: Análisis de Narrativas de sus Experiencias Formativas
. In:
Ramos SL
,
García CM
,
Espinet M
. Educación ambiental para el Cambio Climático: un nuevo Sentido de Lugar. Guadalajara: Universidad de Guadalajara i Universitat Autónoma de Barcelona 2015. pp. 99-132.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Ramos SL
,
Barbosa X
.
Programas Educativos en Comunidad sobre el Cambio Climático: El Caso de la Producción de leche en Jalisco, México
. In:
Ramos SL
,
García G. CM
,
Espinet M
. Educación Ambiental para el Cambio Climàtico: un nuevo Sentido de Lugar. Guadalajara, Jalisco: Universidad de Guadalajara i Universitat Autònoma de Barcelona; 2015. pp. 19-44.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Freire LM
,
Cosenza A
,
Martins I
.
Colaboración entre Comunidad y Escuela como una Posibilidad de Enfrentar Injusticias Ambientales
. In:
Ramos SL
,
García G. CM
,
Espinet M
. Educación Ambiental para el Cambio Climático: un nuevo Sentido del Lugar”. Guadalajara, Jalisco: Universidad de Guadalajara i Universitat Autònoma de Barcelona; 2015. pp. 45-74.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Rekondo M
,
Espinet M
,
Llerena G
.
La construcción discursiva de la groecologi eco-ciudadana en la escuela: La realización de un diseño tecnológico colaborativo en groecologia escolar
. Investigación en la Escuela. 2015;86:7-19.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
2014
Espinet M
,
Zachariou A
.
Key stones on school community collaboration for sustainable development
[Internet]. Vienna: ENSI i.n.p.a.; 2014.
http://ensi.org/global/downloads/Publications/369/CoDeS-Key%20Stones.pdf
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Espinet M
,
Llerena G
,
Mayer M
,
Hindson J
,
Masso A
,
Binder-Zehetner A
, et al.
.
Toolbox for school community collaboration for sustainable development
[Internet].
Masso A
. Austria, Vienna: ENSI i.n.p.a.; 2014.
http://ensi.org/global/downloads/Publications/363/CoDeS%20Toolbox.pdf
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Espinet M
.
Selected cases on school community collaboration for sustainable development (CODES Case book).
[Internet]. Vienna, Austria: Austrian Federal Ministry of Education and Woman’s Affairs; 2014.
http://ensi.org/global/downloads/Publications/370/CoDeS-Case%20book.pdf
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Espinet M
,
Márquez C
.
CoDeS Case Survey: A comparative analysis of CoDeS cases on school community collaboration for sustainable development
. In:
Espinet M
. Selected cases on school community collaboration for sustainable development [Internet]. Austria, Vienna: Austrian Federal Ministry of Education and Woman’s Affairs; 2014. pp. 25-44.
http://ensi.org/global/downloads/Publications/370/CoDeS-Case%20book.pdf
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Llerena G
,
Espinet M
.
The collaboration between local administration and university to promote education for sustainability school networks on school agroecology
. In:
Espinet M
. Selected cases on school community collaboration for sustainable development [Internet]. Austria, Vienna: Austrian Federal Ministry of Education and Woman’s Affairs; 2014. pp. 113-124.
http://ensi.org/global/downloads/Publications/370/CoDeS-Case%20book.pdf
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Pages
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
next ›
last »