Biblio

Exporta 16 resultats:
Autor Títol Tipus [ Any(Asc)]
2021
M. Jariot-Garcia, Sala-Roca, J., Arnau-Sabatés, L., i Marzo-Arpón, T., «Analysis of the theorical model of the situational test for measuring the development of basic employability competences: the workers' perspective», Pedagogia Social Revista Interuniversitaria, 2021.
L. Arnau-Sabatés, Jariot-Garcia, M., i Sala-Roca, J., «Instrumentos de Evaluación e Investigación en Pedagogía Social», Pedagogia Social Revista Interuniversitaria, 2021.
A. Urrea-Monclús, Rodríguez-Pérez, S., Sala-Roca, J., i Zárate-Alva, N. Elizabeth, «Instrumentos psicoeducativos para la intervención en Pedagogía Social: validación criterial del test situacional desarrollo de competencias socioemocionales de jóvenes (DCSE-J)», Pedagogia Social Revista Interuniversitaria, 2021.
L. Arnau-Sabatés, Dworsky, A., Sala-Roca, J., i Courtney, M. E., «Supporting youth transitioning from state care into adulthood in Illinois and Catalonia: Lessons from a cross-national comparison», Children and Youth Services Review, vol. 120, p. 8, 2021.
L. Arnau-Sabatés, Dworsky, A., Sala-Roca, J., i Courtney, M. E., «Supporting youth transitioning from state care into adulthood in Illinois and Catalonia: Lessons from a cross-national comparison», Children and Youth Services Review, vol. 120, p. 105755, 2021.
J. Sala-Roca, Jariot-Garcia, M., Arnau-Sabatés, L., i Doval, E., «Test situacional desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad: validación de un instrumento psicoeducativo para la intervención socioeducativa», Pedagogia Social Revista Interuniversitaria, 2021.
Campus d'excel·lència internacional U A B