Skip to main content
Català
English
Español
Universitat Autònoma de Barcelona
GRUMED - Grup de Recerca en Música, Veu i Educació
Inici
Història del grup
Qui som?
Què fem?
On som?
Equip
Publicacions
Línies de recerca
Àmbits i projectes
1. El mestre de música i la pràctica professional
2. Veu i eficàcia comunicativa del docent
3. Música i interdisciplinarietat
4. Música al conservatori i a altres institucions educatives
5. Els músics a l’aula
6. L'educació musical infantil en els contextos familiar i escolar
Anteriors projectes
La formació del professorat de música
European Music Portfolio
My Place: My Music
Transferència de coneixement
Documents a l'abast
Enllaços
Publicacions
Export 106 results:
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Author
Títol
Type
[
Year
]
In Press
I. López
i
Casals, A.
,
«
Interpretant les paraules de mestres rurals extremenyes des de la perspectiva d’una futura mestra
»
,
Revista Catalana de Pedagogia
, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. (coord) Casals
i
Godall, P. (coord)
,
«
L’educació musical a les universitats catalanes. Una visió històrica (1940-2010)
»
, in
Història de la pedagogia musical a Catalunya
, Barcelona: Biblioteca de Catalunya, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. Casals
,
«
La glosa en el canvi de paradigma de la música d'arrel a l'escola
»
, in
Actes del Congrés Nacional de Música d'Arrel
, Barcelona: Generalitat de Catalunya - Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
F. Durán
i
Casals, A.
,
«
La música tradicional en la formación del profesorado de música: una propuesta en el contexto chileno
»
,
Revista d'Innovació Docent Universitàira
, vol. 15, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
2022
F. Javier Zamorano
,
Aróstegui, J. L.
, i
González-Martín, C.
,
«
Dualidades y contradicciones en los planes de estudio del profesorado de Música. De la reproducción económica acrítica a la justicia social
»
,
Revista de LEEME
, vol. 49, p. 1-15, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
P. Puentes
,
González-Martín, C.
, i
Ponsatí, I.
,
«
El conocimiento y el uso del sintetizador en la educación musical de Cataluña: un análisis a través de entrevistas a personas expertas
»
,
Artseduca
, vol. 33, p. 9-24, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
F. M. Viñas
,
Casals, A.
, i
Viladot, L.
,
«
Emerging critical events in creative processes involving musica, dance and mathematics in the school
»
,
International Journal of Music Education
, vol. 40, p. 228-243, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
D. Lerma
i
Pérez-Moreno, J.
,
«
'Es dependiente al sonido de mi voz'. Percepciones maternas de las interacciones musicales cantadas entre madre e hijo
»
,
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical
, vol. 19, p. 27-49, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Á. Pino
,
«
Facing the challenges of the inclusion of visually impaired students: music teacher’s perceptions
»
,
International Journal of Music Education
, vol. 40, p. 288-300, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Á. Pino
,
Rodríguez-Rossell, C.
, i
Viladot, L.
,
«
'How can I include them?' Teaching pupils with visual impairments in the inclusive music classroom.
»
,
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas.
, vol. 12, p. 124-137, 2022.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Á. Pino
i
Viladot, L.
,
«
Inclusión del alumnado con discapacidad visual. ¿Cuáles son las necesidades de formación del profesorado de música?
»
,
ArtsEduca
, vol. 31, p. 35-47, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
M. Tintoré
i
Carrillo, C.
,
«
La mentoría en los programas de formación de directores escolares: revisión de la literatura
»
,
Bordón. Revista de Pedagogía
, vol. 74, p. 159-179, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
C. Gassull
,
Les cuirasses de la veu. Eines corporals i emocionals d'observació i d'intervenció
. Amalgama textos, 2022.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
M. Assunçao Flores
i
Carrillo, C.
,
«
Online teaching and learning practices in teacher education: past, present and future
»
, in
International Encyclopedia of Education
, 4a ed., vol. 4, Elsevier, 2022.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. Fernández-Barros
,
Duran, D.
, i
Viladot, L.
,
«
Peer tutoring in music education: A literature review
»
,
International Journal of Music Education
, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Pages
1
2
3
4
5
6
7
8
next ›
last »