Skip to main content
Català
English
Español
Universitat Autònoma de Barcelona
GRUMED - Grup de Recerca en Música, Veu i Educació
Inici
Història del grup
Qui som?
Què fem?
On som?
Equip
Publicacions
Línies de recerca
Àmbits i projectes
1. El mestre de música i la pràctica professional
2. Veu i eficàcia comunicativa del docent
3. Música i interdisciplinarietat
4. Música al conservatori i a altres institucions educatives
5. Els músics a l’aula
6. L'educació musical infantil en els contextos familiar i escolar
Anteriors projectes
La formació del professorat de música
European Music Portfolio
My Place: My Music
Transferència de coneixement
Documents a l'abast
Enllaços
Publicacions
Export 100 results:
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Author
Títol
Type
[
Year
]
Filters:
Filter
is
[Clear All Filters]
In Press
Á. Pino
,
Rodríguez-Rossell, C.
, i
Viladot, L.
,
«
'How can I include them?' Teaching pupils with visual impairments in the inclusive music classroom.
»
,
Didacticae: Revista de Investigación en Didácticas Específicas.
, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. (coord) Casals
i
Godall, P. (coord)
,
«
L’educació musical a les universitats catalanes. Una visió històrica (1940-2010)
»
, in
Història de la pedagogia musical a Catalunya
, Barcelona: Biblioteca de Catalunya, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. Casals
,
«
La glosa en el canvi de paradigma de la música d'arrel a l'escola
»
, in
Actes del Congrés Nacional de Música d'Arrel
, Barcelona: Generalitat de Catalunya - Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme Cultural, In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
2022
F. Javier Zamorano
,
Aróstegui, J. L.
, i
González-Martín, C.
,
«
Dualidades y contradicciones en los planes de estudio del profesorado de Música. De la reproducción económica acrítica a la justicia social
»
,
Revista de LEEME
, vol. 49, p. 1-15, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
F. M. Viñas
,
Casals, A.
, i
Viladot, L.
,
«
Emerging critical events in creative processes involving musica, dance and mathematics in the school
»
,
International Journal of Music Education
, vol. 40, p. 228-243, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Á. Pino
,
«
Facing the challenges of the inclusion of visually impaired students: music teacher’s perceptions
»
,
International Journal of Music Education
, vol. 40, p. 288-300, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Á. Pino
i
Viladot, L.
,
«
Inclusión del alumnado con discapacidad visual. ¿Cuáles son las necesidades de formación del profesorado de música?
»
,
ArtsEduca
, vol. 31, p. 35-47, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
M. Tintoré
i
Carrillo, C.
,
«
La mentoría en los programas de formación de directores escolares: revisión de la literatura
»
,
Bordón. Revista de Pedagogía
, vol. 74, p. 159-179, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. Fernández-Barros
,
Duran, D.
, i
Viladot, L.
,
«
Peer tutoring in music education: A literature review
»
,
International Journal of Music Education
, 2022.
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
D. Calderón
,
Viladot, L.
,
Escoda, J.
,
Rey, M.
,
Torrejón, S.
, i
Durà, A.
,
«
Rúbrica d'avaluació per a un portafoli digital de l'especialitat de música del MUFPS
»
. 2022.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
2021
M. Alsina
,
Casals, A.
, i
Buj, M.
,
«
Canciones y danzas tradicionales en la escuela catalana: resultados de un diagnóstico
»
, in
Libro de actas CIMIE21
, AMIE, 2021.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. Casals
i
Alsina, M.
,
«
Cançons i danses tradicionals a l'escola?
»
, in
DaCaTrà! Propostes escolars al voltant de cançons i danses tradicionals
, UAB / UdG / El Foment, 2021, p. 5-9.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
J. Riera
i
Casals, A.
,
«
¡Coreografía, música.. acción! Caracterización y patrones gestuales de los juegos de manos en castellano
»
,
Revista Musical Chilena
, vol. 75, p. 101-131, 2021.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. (coord) Casals
,
Alsina, M. (coord)
,
Agudo, A.
,
Alsina, M.
,
Ayats, J.
,
Buj, M.
,
Casals, A.
,
Godoy, Jde la Creu
,
Viladot, L.
,
Batlle, A.
,
Calaf, M.
,
Carrera, À.
,
Dilmé, A.
,
Fillat, R.
,
Font, M.
,
Pla, G.
,
Rosell, J.
,
Sellarès, G.
, i
Romaní, P.
,
DaCaTrà! Propostes escolars al voltant de cançons i danses tradicionals
. 2021.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
A. Casals
,
Alsina, M.
,
Arús, E.
,
Cano, J.
,
Capdevila, R.
, i
González-Martín, C.
,
«
Escuela y universidad: un tándem de complicidad para la formación musical de futuros maestros
»
, in
Innovación Docente e Investigación en Educación: Nuevos Enfoques en la Metodología Docente
, Dykinson, 2021, p. 589-599.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Pages
1
2
3
4
5
6
7
next ›
last »