Skip to main content
Català
English
Español
Universitat Autònoma de Barcelona
GRUMED - Grup de Recerca en Música, Veu i Educació
Home
Equip
Research lines
Publications
Links
In Press
González-Martín C
,
Valls A
.
Música para el desarrollo de las competencias clave y la cohesión social
. In:
Aróstegui JL
. La educación musical y las demandas del sistema escolar: del arte por amor al arte a la sociedad y la economía del conocimiento. Barcelona: Octaedro; In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Casals A (coord)
,
Godall P(coord)
.
L’educació musical a les universitats catalanes. Una visió històrica (1940-2010)
. In Història de la pedagogia musical a Catalunya. Barcelona: Biblioteca Nacional de Catalunya; In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Casals A
,
Viladot L
.
La música sube al escenario
. In:
Aróstegui JL
. La Educación Musical Escolar y las Demandas del Sistema Escolar: Del Arte por Amor al Arte a la Sociedad y la Economía del Conocimiento. Barcelona: Octaedro; In Press.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Moncada M
,
Casals A
.
La música a l'escola: aproximació a l'educació musical actual a l'àrea metropolitana de Barcelona
. Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació. In Press;.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Riera J
,
Casals A
.
¡Coreografía, música.. acción! Caracterización y patrones gestuales de los juegos de manos en castellano
. Revista Musical Chilena. In Press;.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
2020
Aróstegui JL
,
Casals A
,
Cremades R
,
Cuadrado A
,
Elorriaga A
,
Fernández-Jiménez A
, et al.
.
El impacto de la educación musical escolar en España
. Granada; 2020.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Dosaiguas M
,
Pérez-Moreno J
.
Can I keep playing? Analysing flow with two 3- years old children when interacting with The Carnival of the Animals app
. In:
Álvarez RMaría Vic
,
Gillanders C
,
Rodríguez JRodríguez
,
Romanelli G
,
Pitt J
. Music Education and Didactic Materials. 2020. pp. 117-124.
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Fernández-Barros A
,
Viladot L
,
Duran D
.
Oídos a pares. Un proyecto de tutoría entre iguales para el desarrollo de la afinación y la percepción auditiva en el alumnado de violín y viola
. Revista Electrónica de LEEME [Internet]. 2020;45:1-16.
https://ojs.uv.es/index.php/LEEME/article/view/16062
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Carrillo C
,
Flores MAssunçao
.
COVID-19 and teacher education: a literature review of online teaching and learning practices
. European Journal of Teacher Education [Internet]. 2020;.
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02619768.2020.1821184
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Ponsatí I
,
Miranda J
,
Amador M
,
Godall P
.
Aural identification of harmonic intervals: An observational study at the Girona Music Conservatory (Catalonia, Spain)
. Psychology of Music [Internet]. 2020;48:448-462.
https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/0305735618809868
DOI
Google Scholar
BibTeX
RTF
Tagged
MARC
EndNote XML
RIS
Pages
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
next ›
last »