Tesis leidas:
Garrido Espeja, A. (2016). Modelització i models en la formació inicial de mestres de primària des de la perspectiva de la pràctica científica. UAB. Direcció: Dra. Digna Couo
Grimalt, C. (2016). La tecnologia a les classes de ciències de secundària: anàlisis dels processos de canvi en el professorat. UAB Direcció: Dra. Roser Pintó i Dr. Jaume Ametller
Cantero, B. (2016). Inclusión del género en la enseñanza de las ciencias. UAB. Direcció: Dra. Digna Couo
López Simó, V. (2014). Les dificultats dels estudiants de secundària en la lectura d'imatges científiques representades en simulacions de física. UAB. Direcció: Dra. Roser Pintó
Pipitone, M.C. (2013). Visión del profesorado sobre la implementación de una nueva asignatura: Ciencias para el mundo contemporáneo. UAB. Direcció: Dra. Neus Sanmartí i Dra. Digna Couo
Aliberas Maymí, J. (2012). Aproximació als fonaments epistemològics i psicològics per al disseny i aplicació d'una seqüència de ciències a l'ESO. UAB. Direcció: Dra. Mercè Izquierdo i Dra. Rufina Gutierrez
Hernández Rodríguez, M.I. (2012). Desenvolupament iteratiu d'una seqüència d'ensenyament i aprenentatge sobre propietats acústiques dels materials. UAB. Direcció: Dra. Roser Pintó i Dra. Digna Couo
Couso Lagarón, D. (2009). Science teachers' professional development in contexts of educational innovation. Analysis of three initiatives. UAB. Direcció Roser Pintó
Tesis en proceso:
Simarro Rodríguez, C. (en procès). UAB Direcció: Dra. Digna Couo
Ferrer Sánchez, D. (en procés). UAB Direcció: Dra. Digna Couo i Dr. Víctor López
Soto Alvarado, M. (en procés). UAB. Direcció: Dra. Digna Couo
Tinoco, J.C. (en procés). UAB. Direcció: Dra. Digna Couo
Garrido, N. (en procés). UAB. Direcció: Dra. Roser Pintó i Dr. Víctor López
Pérez Torres, M. (en procés). UAB. Direcció: Dra. Digna Couo i Dra. Conxita Màrquez
Moltó, A. (en procés). UAB. Direcció: Dra. Roser Pintó i Dra. Maria Isabel Hernández